Nominacja do "Liebster Blog Award"

Nominacja do "Liebster Blog Award", 


Dzisiaj post trochę nietypowy. Do tej pory raczej prezentuję swoje prace,
 rzadko zamieszczam posty z komentarzami czy też własnymi przemyśleniami.

Mój blog powstał (hmmmm :) w styczniu 2013 roku) z chęci pokazania własnych prac, 
pasji i inspiracji.

Do "Liebster Blog Award" byłam już raz nominowana, dwa lata temu. 
W tym roku nominowała mnie Ewcia z  rozeta handmade :)



Podobnie jak Ewie, mi ta forma "doceniania" kojarzy się z "łańcuszkami", 
które krążyły za naszych szkolnych lat wśród znajomych.

W sumie fajna sprawa bo całkowitym zbiegiem okoliczności kilka dni temu 
mój mąż odnalazł pamiętnik, który w średniej szkole dała mu koleżanka, 
żeby się "wpisał" :)
 No i teraz postanowił koleżankę odnaleźć żeby jej pamiętnik oddać 
- ciekawe czy się im uda :)


Współczesne zasady zabawy skopiowałam od Ewy ;)





Moje pytania dla nominowanych blogów:
  1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
  2. Co inspiruje Cie w życiu najbardziej?
  3. Co cenisz u ludzi?
  4. Gdzie chciałabyś pojechać, co zobaczyć?
  5. Jaką książkę możesz polecić na długie jesienne wieczory?
  6. Gdybyś mogła wybierać to gdzie chciałabyś mieszkać?
  7. Jak długo prowadzisz bloga?
  8. Ulubiony film/ serial?
  9. Czy masz jakieś zwierzątko?
  10. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
  11. Jaka jest twoja największa wpadka towarzyska?

Blogi nominowane do zabawy. Kolejność przypadkowa.
Zabawa oczywiście jest dobrowolna, jak ktoś nie ma ochoty to nie:-)
  1. http://etno-land.blogspot.com/
  2. http://alejainspiracji.blogspot.com/
  3. http://kreatywnykufer.blogspot.com/
  4. http://www.inaurem.pl/
  5. http://totkalove.blogspot.com/
  6. http://pinku-art.blogspot.com/
  7. http://w10inspiracjidookolaswiata.blogspot.com/
  8. http://agpeart.blogspot.com/
  9. http://siwarybka.blogspot.com/
  10. http://insidewolf.blogspot.com/
  11. http://biegzmarzeniami.blogspot.com/

Miłej zabawy ;) pozdrawiam

Fajnie, że dzięki takim "zabawom" możemy poznać nowe blogi, 
trochę się pozaczepiać  i sprowokować czasem do pisania
 - to akurat mnie chyba tylko dotyczy ;)


Więc.... odpowiadam na pytania od Ewy:


1. Co zdeterminowało Cię do założenia bloga?


Bloga jak już zdążyłam napisać założyłam po to żeby podzielić się moimi pracami. 
Decoupage daje mi dużo satysfakcji i dzięki niemu mogę się odprężyć i odstresować.


Z moim blogiem było trochę śmiesznie bo trochę założyłam go po to żeby zmobilizować 
mojego męża. Kuba jest wielkim fanem kina i muzyki - starałam się jakoś zmobilizować go,
żeby wykorzystał swoją niesamowitą wiedzę. Jak już powstał hand made by Ruda 
to nie mógł się wykręcać - bo skora ja założyłam bloga to on już musiał ;)


I tak powstał the blog that screamed - blog nastawiony na częste publikacje 
z dziedziny filmowej. Filmy klasy B, filmy mało znane w Polsce, stare horrory,
 zdarzy się, że i coś z klasyki. 
Dużo włoskiego kina gore. Wcześniej niepublikowane tłumaczenia artykułów, książek, 
wywiadów, oraz innych publikacji z zakresu szeroko pojętej sensacji i grozy w filmie.

Z czasem TBTS zaczął żyć własnym życiem, skupił wokół siebie wyjątkowych ludzi 
i przeniósł się na stronę http://www.theblogthatscreamed.pl/

To chyba było najważniejszą misją mojego bloga :D o jojoj ale się rozpisałam ;)




2. Jeśli mogłabyś cofnąć czas, to czy dokonałabyś innego wyboru jeśli chodzi 
o np. szkołę/ zawód/ miejsce zamieszkania?

Gdybym mogła cofnąć czas to akurat w kwestii szkoły/zawodu/ miejsca zamieszkania 
nie chciałabym nic zmieniać - każda z podjętych decyzji i ich konsekwencje czegoś ważnego
 mnie nauczyły, poznałam wspaniałych i wartościowych ludzi, których w innych
okolicznościach pewnie bym nie poznała. 

Lubię miasto w którym mieszkam, choć jestem stworzeniem ciepło lubnym i zdecydowanie 
w Italii było by mi lepiej ;) Mój mąż ma dużo niższą tolerancję na wysokie temperatury 
więc taki klimat jaki mamy jest dla nas kompromisowy ;)

Gdybym mogła cofnąć czas, to pewnie chciałabym zmienić pewne sytuacje, 
słowa i reakcje, które sprawiły innym bądź mi ból - ale to chyba każdy z nas tak ma, 
że czasem po prostu coś się powie (albo i nie) i żałuje się tego potem długo.

3. Jako dziecko kim chciałaś zostać w przyszłości? 
Czy dziś widziałabyś się w tym zawodzie?:-)

Mój Tata opowiadał mi, że jak była dzieckiem to chciałam zostać zakonnicą ;D 
a potem zmieniałam na strażaka :D  hehehe dumna jestem z tego, 
że jestem Etnologiem i kocham swój zawód. 

Tata był wyjątkową osobą, nie ma go .... umarł w kwietniu tego roku .... 
Ten rok był straszny 
dla mnie .... w ciągu pół roku zmarł mój Tata i mój Dziadziu. ;(

Chciałam też zostać Leśniczym - poszłam nawet na studia leśnicze, ale okazało się, 
że kulturę ludową kocham bardziej i to etnologia jest moim powołaniem :)



4. Wymień 3 filmy, które Twoim zdaniem warto obejrzeć to... i dlaczego?

Jest kilka moich ulubionych filmów, Kuba cały czas opowiada mi o nowych
- niestety ja się nie lubię bać i większości filmów o których pisze na TBTS 
nie widziałam.  Ale jest  kilka takich "perełek", które dzięki Kubie obejrzałam

Z filmów, które warto moim zdaniem obejrzeć to chyba:

- Suspiria (Polski tytuł Odgłosy). To włoski film (horror połączony z elementami fantasy),
 którego reżyserem jest Dario Argento. W filmie tym zachwyciła mnie gra barw 
i dźwięków. Atmosfera i klimat budowany jest kolorami a muzyka tylko potęguje wrażenia. 
I nawet ja byłam w stanie "krwawe" sceny obejrzeć. Polecam

Ciężko mi wybrać jakieś konkretne i pojedyncze filmy. Dlatego podam od razu całe serie 
moich ulubionych filmów.
Jest tego sporo :D jestem fanką Bonda, Gwiezdnych Wojen i filmów Marvela.
Skoro podać mam tylko 3 to niech będzie ;) 

- Wszystkie filmy z serii przygód James'a Bond'a :D 

- Gwiezdne Wojny :D 


5. Jesteś typem skowronka czy sowy?

Cyba w połowie jednym i drugim. Dawniej z pewnością byłam sową, ale od kiedy 
do pracy wstaję o 6:36 to jestem zdecydowanie skowronkiem.
Zegar biologiczny się mi tak przestawił, że 22:00/23:00 padam na twarz
 i choć by się waliło i paliło to usypiam.
Kwestia przyzwyczajenia, choć wolałabym móc wstawać nieco później :)


6. Wysłałaś sms’a i właśnie wygrałaś 400 tys. zł w Rmf fm:-) W co zainwestujesz/ 
na co wydasz te pieniądze?

Każdy ma całą masę pomysłów na wydanie pieniędzy, których się nie ma, 
a jeszcze więcej pomysłów na to na co trzeba wydać.
Gdybym wygrała pieniądze to bardzo bym chciała podzielić je pomiędzy 
moimi najbliższymi osobami.
 Chciałabym żeby każdy z nich mógł sobie kupić coś o czym marzy 
i żeby nie musieli  liczyć się z każdym groszem.



7. Ulubiony cytat, powiedzenie.

Nie wiem :D jak wymyślę to dodam ;p

8. Dokończ zdanie: Mam słabość do ...      
                                                                            czekolady ;)



9. Właśnie złowiłaś złotą rybkę, która pyta jakie 3 umiejętności/kompetencje 
chciałabyś mieć? Co Ty na to?  Czego nie potrafisz, a dzięki złotej rybce chciałabyś umieć?

Ha ha ha zdecydowanie jest tego więcej niż tylko 3 :D Generalnie to chciałabym zmienić 
(skutecznie) własne wady i słabości.

Chciałabym:
- mniej się foszyć (zwłaszcza na mojego kochanego męża)
- być cierpliwsza
- czasem ugryźć się w język zanim coś palnę 


10. Czego nie lubisz robić?

Nie lubię rozstawać się z moim mężem - nawet na dwa dni. ;D


11. Ulubiony kwiat.

Lubię bez i dzwonki irlandzkie oraz storczyki ;) Miał być jeden ale to nic ;)





Troszkę tego napisałam - ciekawa jestem czy ktoś doczyta do końca ;)

Nigdy wcześniej aż tyle nie pisałam  - nie wiem nawet czy powinnam :D


Komentarze