Wiosna, wiosna i bahama mama

Śnieżek się stopił....i całe szczęście. ;)

Z każdym dniem zaczęło się robić cieplej i słoneczko cudownie przez okno mi rano w oko świeci.

Dzięki koleżance w moje ręce trafiła serwetka z bajecznym wzorem - roboczo nazwanym przeze mnie Bahama mama




Jak tu wykorzystać tak cudny wzór...?

Pomysłów miałam więcej niż chusteczek wiec stanęło na herbaciarce.




Napis "herbata" możecie znaleźć na stronie Eko-deco

 (niestety w wyniku spisku sił nieczystych krzywo się nakleił - zupełnie nie wiem jak to się mogło stać)

 Całość pobejcowałam - najpierw ciemnym orzechem, potem bukiem. Do środka sklejkowy owal z fragmentem wzoru Bahama mama i surowy (tylko zabezpieczony lakierem) napis.




Na Eko-deco znajdziecie nie tylko cudowne dekory do Decoupage oraz Scrapbookingu ale i materiały i pudełka drewniane - trudno się nie zakochać od razu.

Polecam!

https://eko-deco.pl/

Komentarze